آشنایی با نرم افزار SPSS

نرم افزار spss

SPSS: معروف ترين نرم افزار تحليل آماري و آزمون فرضيات

  • SPSS که مخفف عبارت (Statistical Package for Social Science ) به معنای بسته نرم افزاری آماری برای علوم اجتماعی، می باشد، یکی از تواناترین و جامع ترین نرم افزارهای آماری برای تحلیل داده ها است . این نرم افزار توجه به سادگی کار و سایر خصوصیات بارز آن امروزه پرکاربردترین نرم افزار آماری در کشورمان ایران محسوب میشود و به وفور در حوزه های علوم اجتماعی و رفتاری توسط محققان، دانشجویان و اساتید دانشگاه مورد استفاده قرار میگیرد.
  • طراحان اين نرم‌افزار يعني ناي (Nie)، هول (Hull) و بنت (Bent) با تخصص‌هاي متفاوت اين نرم افزار را بر پايه استفاده در عمليات تحلیل آماري طراحي نمودند تا داده‌هاي خام را به اطلاعات پردازش شده و مناسب براي تصميم‌گيري تبديل نمايند.
  • نسخه های ابتدایی این نرم افزار تحت سیستم عامل Dos عمل میکرد ولی پس از طراحی سیستم عامل Windows ،نسخه-های جددتر به سرعت به این سیستم عامل گرایش یافت .در واقع از نسخه 5 به بعد این نرم افزار تحت سیستم عامل Windows پیاده سازی شد.و امروزه تا ورژن 27 پیش رفته است.
  • برای دریافت اطلاعات تکمیلی و کامل در خصوص این نرم افزار و شروع به کار کردن با آن از مرحله ورود داده ها، این صفحه از وب سایت تخصصی این نرم افزار را ببینید:     معرفی SPSS – آموزش تعریف متغیر و ورود داده در آن

دانلود نسخه مطمئن نرم افزار spss به همراه راهنماي نصب آسان

براي دانلود مستقيم کارآترين و بهترين نسخه عملياتي اين نرم افزار آماري محبوب از لينک زير استفاده نماييد. قابل ذکر است کرک اين نرم افزار نيز موجود است و ارائه شده است و اين ورژن نرم افزار اس پي اس اس مشکلي براي ويندوز شما بوجود نمي آورد و توسط ما تست شده است:

دانلود نرم افزار spss

مشاور و تحليلگر نرم افزار spss

بر روی کمک مجموعه “اطمینان شرق” به عنوان مشاور و تحلیلگر خبره این نرم افزار می توانید حساب کنید.

سوالات شما در صفحات مرتبط با این نرم افزار در وب سایتهای ما پاسخ داده خواهد شد. و سفارشات شما برای انجام  تجزیه و تحلیل آماری و فصل چهار پایان نامه را بررسی و قیمت و زمان انجام کار را اعلام خواهیم نمود. برای سفارش تحلیل آماری با spss اینجا را کلیک نمایید.

ساير نرم افزارهای تحليل آماری به قرار زیر است:

5/5 - (7 امتیاز)

مشاهده دیدگاه ها (1)

  • سلام. لطفا سوالات و نظرات خود در خصوص اين مطلب را در همين بخش ديدگاه مطرح نماييد. از طريق ايميل از پاسخ ما مطلع خواهيد شد.
    براي جستجو در ميان کامنت ها از Ctrl + f استفاده نماييد.

مطالب مرتبط